De bästa systemen för ditt vardagliga arbete

Flex Applications är experter på HR- och personalsystem. De erbjuder Flex HRM som är ett HR- och personalsystem i molnet. Flex HRM är ett av få personalsystem som täcker in hela flödet. Från registrering av tidrapporter och reseräkningar till färdig lönespecifikation.

Flex HRM erbjuder stöd för bemanning, tidrapportering, projektredovisning, reseräkning, fakturering, HR-stöd och lön. Flex HRM är uppbyggt som olika delsystem som kan användas var för sig och kompletteras i takt med att verksamheten växer.
Tidvis är ett webbaserat verksamhetssystem som tillsammans med ett lönesystem och ett bokföringssystem ska räcka för att stödja de flesta verksamheter som tillhandahåller personlig assistans.

Tidvis är utvecklat tillsammans med samtliga roller inom personlig assistans, såväl på kontoret som ute i verksamheten.

Vare sig du har ett litet bolag, ett stort bolag eller en koncern med flera bolag har Tidvis stöd för att hjälpa er att få god kontroll med hög användarvänlighet.

Quinyx är marknadsledande i Norden inom Workforce Management. Quinyx webbaserade system rymmer allt från schemaläggning, tidrapportering, uppgiftshantering och egenkontroll, budgetering och internkommunikation.

Idag har Quinyx drygt 500.000 användare och är stolt leverantör till kunder som bland andra McDonalds, ICA, GANT, SATS, Espresso House och Filmstaden.

Xledger är ett äkta molnbaserat affärssystem, utvecklat från grunden att vara en äkta SaaS lösning. Idag automatiserar deras plattform flertalet affärskritiska kärnprocesser och sparar tid åt mer än 10.000 företag i olika branscher över hela världen. I och med att Xledger har en enda installation av systemet och en databas arbetar samtliga användare globalt i samma version. Du kan arbeta var du än befinner dig då du kommer åt systemet från valfri enhet och webbläsare. Med Xledger får du allt du behöver i ett system, från ekonomistyrning till projektredovisning, tidrapportering och fakturering.

Större verksamheter kan spara stora resurser med automatiserade processer och får detaljerad kontroll över verksamheten då alla delsystem är helt integrerade med varandra. Även mindre och medelstora företag får med Xledgers lösning tillgång till ett molnbaserat ekonomisystem med samma avancerade funktionalitet.

Du får tillgång till verksamhetens nyckeltal online och har alltid uppdaterade beslutsunderlag för att kunna fatta rätt beslut vid rätt tidpunkt. Rapportering och analys finns inbyggda i systemet och är tillgängliga överallt.

Låt oss hjälpa dig

Hör av dig så kan vi ta ett möte och prata om hur vi kan fungera som er administrativa partner.

Anställda samarbetar via sina datorer